Hey, mr. tambourine man

från ett landställe i norrtälje, i somras fick jag och en tjejkompis för oss att: i morgon åker vi och så bara tog vi hennes bil och drog. mitt i ingenstans, med stövlar och sånt. låg på bryggan vid dimman mitt i natten och drack öl och rökte tills vi blev alldeles lugna, då gick vi tillslut in och lade oss.

Sommar. att över ett samtal få för sig att tillsammans dra. flyga. fly. ett konstanterande, ingen fråga: i morgon åker vi och så bara tog vi hennes bil och drog. mitt i ingenstans, med hennes farfars stövlar stor rutig skjorta och sånt. låg på bryggan vid dimman mitt i natten och drack öl och rökte tills vi blev alldeles lugna, då gick vi tillslut in och lade oss. inget mer än så, just för att vi inte krävde mer. bara dimman, vattennivån vid huvudet, lugnet

Kommentarer

Dina ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (osynligt)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback